• Brak produktów w koszyku.

Ubezpieczenie mieszkania a usługi assistance.

Pęknięcie rury, zwarcie instalacji elektrycznej, wybicie szyby, zepsuty zamek w drzwiach… to awarie, które wymagają natychmiastowej interwencji. Znalezienie fachowca, który bez względu na porę szybko zjawi się na miejscu, może okazać się trudne i sporo kosztować. Zwłaszcza, gdy usterka nastąpiła w wynajmowanym mieszkaniu.

W takich sytuacjach niezastąpiony jest assistance. Wystarczy jeden telefon i ubezpieczyciel zajmie się organizacją profesjonalnej pomocy i pokryje jej koszty, niezależnie od pory, także w dni wolne i święta. Takie ubezpieczenie oferuje PZU za pośrednictwem Ubestrefa.pl - partnera stowarzyszenia.

Dlaczego jeszcze warto mieć pakiet assistance z ubezpieczeniem Wynajem na Gwarancji?

Uzupełnienie ubezpieczenia mieszkania o pakiet assistance zapewnia właścicielowi spokój w razie nagłego wypadku w wynajmowanym lokalu. Nie musi zjawiać się na miejscu czy korzystać z pomocy przypadkowego fachowca, by jak najszybciej umożliwić lokatorowi korzystanie z mieszkania. Szybka organizacja pomocy pozwoli także uniknąć większych szkód, np. zalania mieszkania sąsiada przez pękniętą rurę.

Kiedy zadziała pomoc w domu assistance?

Assistance to przede wszystkim organizacja pomocy w nagłych wypadkach takich jak m.in: pęknięcie rury, awaria ogrzewania, zablokowanie drzwi, złamanie lub zgubienie klucza do drzwi.

Organizacja i pokrycie kosztów obejmuje m.in.:
• interwencja specjalisty: hydraulika, ślusarza, elektryka, szklarza, stolarza, dekarza, murarza, technika urządzeń grzewczych, technika urządzeń klimatyzacyjnych;
• dezynsekcja i deratyzacja;
• usunięcie gniazd os i szerszeni;
• porada specjalisty od zabezpieczeń antywłamaniowych.

W Wynajmie na Gwarancji można liczyć na pomoc nie tylko w usunięciu usterki, ale także skutków awarii:
• sprzątania domu lub mieszkania po szkodzie
• transport i wniesienie materiałów budowlanych lub wykończeniowych w ramach remontu po szkodzie
• transport mienia i jego przechowanie w sytuacji, gdy nie może pozostać w mieszkaniu ze względu na wystąpienie szkody, np. po pożarze lub zalaniu, aby zabezpieczyć je na czas remontu.

To praktyczne rozwiązania, które zostały przewidziane dla właścicieli mieszkań na wynajem. W połączeniu z ryzykiem przerwy w wynajmie, będącej wynikiem zdarzenia losowego zapewnia wynajmującemu ochronę przed długoterminową utratą dochodu z najmu.

Jak skorzystać z pomocy assistance?

Pomoc w ramach pakietu assistance całościowo organizuje ubezpieczyciel. Centrum Pomocy PZU zapewnia wezwanie odpowiedniego fachowca i pokrycie kosztów jego dojazdu, pracy, a także niezbędnych części lub materiałów użytych do naprawy. W przypadku, gdyby kontakt z Centrum Pomocy był niemożliwy z przyczyn od nas niezależnych, możemy samodzielnie zamówić usługi i zgłosić się do PZU o zwrot kosztów na podstawie faktur. Konieczne jest jednak zgłoszenie takiej sytuacji w przeciągu 7 dni wraz z podaniem przyczyny. Ubezpieczyciel nie zwróci poniesionych kosztów, jeśli usługi zostały zamówione z pominięciem Centrum Pomocy PZU bez powodu. Dlatego ważne jest, aby wszystkie zdarzenia zgłaszać bezpośrednio do ubezpieczyciela. Infolinia działa całą dobę, a pomoc organizowana jest niezwłocznie.

Praktyczna pomoc w awaryjnej sytuacji.

Usługi assistance najczęściej dotyczą awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych. To zdarzenia, które mogą skutkować poważnymi uszkodzeniami nie tylko we własnym, ale także w mieszkaniach sąsiednich. W razie sytuacji spornej i niejasnych okoliczności, w ramach ochrony Wynajem na Gwarancji można liczyć również na pomoc prawną. Dzięki konsultacji z prawnikiem rozwiejemy ewentualne wątpliwości w kwestii odpowiedzialności.

Ubezpieczenie Wynajem na Gwarancji w PZU to kompleksowa ochrona nieruchomości i jej właściciela przez wszystkimi potencjalnymi ryzykami, jakie wiążą się z wynajmem.

Sprawdź szczegóły na stronie: https://wynajemnagwarancji.pl/mieszkanicznik/

Dodaj komentarz

X