• Brak produktów w koszyku.

zostań Partnerem!

twoja wiedza + nasze narzędzia to potencjał, który warto wykorzystać!

biuletyn

biuletyn

Mailing podsumowujący miesiąc - do zweryfikowanej bazy 20 000 odbiorców. W treści, m.in. informacje o nowych Partnerach oraz tych przedłużających umowy, zapowiedzi artykułów i wydarzeń również tych organizowanych przez Partnerów.

YT Live

Live

Prowadzony jest raz na dwa tygodnie - w poniedziałek o godzinie 11. Streeming na YT obecność w piku 190 aktywnych uczestników. Przed większymi wydarzeniami, przeznaczony dla Partnerów i prelegentów Wydarzenia. Kanały komunikacji: mailing, fb, insta, Li.

karta www

karta www

publikowana na stronie Stowarzyszenia, w zakładce Członkowie/Partnerzy/kontakt z Partnerem
z przekierowaniem do formularza kontaktowego umożliwiającego bezpośredni kontakt

z Partnerem + linki bezpośrednie do strony Partnera

webinary

webinary

merytoryczne szkolenia online - prowadzone w AKADEMII raz na dwa tygodnie we wtorki o g.11 - średnio 500 słuchaczy; materiał nagrywany, dostępny w Akademii Mieszkanicznika.  Promowany na www, fb, Li, oraz przez mailingi. Zasięg powyżej 7000

short video

short video

przygotowane przez Partnerów z informacją o rodzaju działalności oraz produktach - publikowane są w naszych mediach społecznościowych jako reklama działalności Partnerów. Idelne do prezentacji nowości.

spotkania lokalne

spotkania lokalne

organizowane, przez Liderów oddziałów, szkolenia propagujące wiedzę i doświadczenie Partnerów Stowarzyszenia wśród lokalnej społeczności.

akademia mieszkanicznika

akademia

Jednostka edukacyjna Stowarzyszenia, promująca ekspercką wiedzę Partnerów poprzez organizację webinarów oraz kursów modułowych, które dają słuchaczom wiedzę umożliwiającą samodzielną pracę w prezentowanej dziedzinie

kongres mieszkanicznika

kongres

doroczne spotkanie organizowane dla czlonków

.......................................................................................................

nasze zasięgi

1
2
3
1
2
3

w terenie

20 oddziałów, 20000 członków i sympatyków, 80000 nieruchomości w zarządzie,

na www

ponad 150000 wyświetleń; ponad 25000 odsłon; ponad 7000 kliknięć; ponad 13 500 użytkowników - z czego ponad 12 500 to nowi użytkownicy.

w social mediach

blisko 6 000 obserwujących na FB; ponad 1500 obserwujących na Inst; blisko 1500 obserwujących na Li;

wartości niematerialne

wiarygodnoć

zaufanie

wsparcie

wsparcie

współpraca

współpraca

X