ZOBOWIĄZANIA A ODPOWIEDZIALNOŚĆ
W przypadku opieki medycznej nie ma możliwości wykorzystania Pay-U jako metody płatności. Jedyną opcją zaplanowania płatności są polecenia przelewów.
w związku z powyższym proszę o uregulowanie płatności do 22 kwietnia br
i/lub przesłanie mailem potwierdzeń wykonania przelewów
Brak wpłat powoduje zawieszenie usług dla całej grupy.
JEŻELI OSOBY ZALEGAJĄCE Z PŁATNOŚCIAMI NIE UREGULUJĄ ICH
do dnia 22 kwietnia 2025 r.
od 1 maja 2025 r. nastąpi stałe zawieszenie usług
Jeżeli dojdzie do zawieszenie usług, stan ten będzie utrzymany do momentu w którym UMOŻLIWIENIE DOSTĘPU DO OPIEKI MEDYCZNEJ - stanie się celem celem statutowym Stowarzyszenia.
CENNIK PAKIETÓW
DLA CZŁONKÓW LUB PARTNERÓW
Najczęściej zadawane pytania
Darczyńca może sam korzystać z pakietu Medicover Sport, nie może zgłaszać innych osób.
1. Pakiety w opcji 2wejścia/7dni mają interwał - odstęp czasowy 10 godzin.
2. Pakiety w opcji open bez ograniczeń mają interwał - odstęp czasowy wynoszący 1 godzinę
3. Pakiety AQUA i JUNIOR mają interwał - odstęp czasowy wynoszący 10 godzin
Nie ma możliwości w korzystania z usługi w opcji open 2 jednostki bez przerwy należy dokonać dwóch aktywacji w odstępie minimum 1godzina, aby móc skorzystać dwa razy z tej samej usługi.
Zostając nowym członkiem Stowarzyszenia Mieszkanicznik możesz zgłosić 1 osobę towarzyszącą-partnera/partnerkę życiowego , 2 współpracowników/pracowników oraz własne dzieci.
Osoby przystępujące z polecenia do programu Medicover Sport, podczas wypełniania ankiety wpisuje z czyjego polecenia zgłaszają się do przystąpienia do programu. Osoba polecająca(członek SM) powinna zgłosić wszystkie osoby, które będą korzystać z pakietów Medicover Sport z polecenia na adres e-mail: benefit@mieszkanicznik.org.pl
A. Jesteś nowym użytkownikiem otrzymaliśmy formularz zgłoszeniowy, ale nie dokończyłeś procesu rejestracji na platformie benefitowej. https://mieszkanicznik.platformabenefitowa.pl/
B. Twoja karta płatnicza wkrótce straci ważność w związku z tym system nie może pobrać płatności z karty za kolejny miesiąc. Jeżeli ważność karty kończy się w grudniu system nie pobierze płatności za miesiąc grudzień już w listopadzie.
C. Podczas pobierania cyklicznych płatności nie posiadałeś/łaś wystarczających środków na koncie aby aktywować pakiet na kolejny miesiąc.
D. Podczas wprowadzania aktualizacji zasad korzystania z pakietów dla Mieszkaniczników na przełomie 2023-2024 Twoja chęć dalszego uczestnictwa w programie nie została zgłoszona przez współpracownika/partnera życiowego.
E. Twoja składka członkowska wygasła.
Użytkownik, który nie jest osobą pełnoletnią może korzystać z pakietu za zgodą opiekuna prawnego. Wiek dziecka określa się według jego dokładnej daty urodzenia, przy uwzględnieniu roku, miesiąca i dnia.
Użytkownik, którego dziecko będzie korzystać z pakietu po ukończeniu przez dziecko 15 roku życia ma obowiązek zgłosić je jako Osobę Towarzyszącą.