0
  • Brak produktów w koszyku.

ZOBOWIĄZANIA A ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Jako uczestnicy programu Dbaj o Zdrowie, wybierając pakiety na platformie benefitowej, zobowiązaliście się Państwo do rocznego korzystania z usług Medicover oraz uiszczania opłat regularnie raz w miesiącu do 25 dnia danego miesiąca za miesiąc następny.
W przypadku opieki medycznej nie ma możliwości wykorzystania Pay-U jako metody płatności. Jedyną opcją zaplanowania płatności są polecenia przelewów.
Na dzień dzisiejszy powstała różnica w wartościach wpłat przez Was deklarowanych, a faktycznie opłaconych.

w związku z powyższym proszę o uregulowanie płatności do 22 kwietnia br
i/lub
przesłanie mailem potwierdzeń wykonania przelewów

Brak wpłat powoduje zawieszenie usług dla całej grupy.

Nie ma możliwości rozdzielenia płatności na indywidualne, ponieważ bylibyście kwalifikowani do Prywatnej opieki medycznej dla osób fizycznych - cenniki ww usług dostępne są w serwisach Medicover.
OPŁATY ZA KORZYSTANIE Z PAKIETU OPIEKI MEDYCZNEJ POWINNY BYĆ WNIESIONE na konto Medicover Sp. z o.o. PL06105000995120006503869300 (w tytule przelewu należy podać: imię, nazwisko, miesiąc i/lub numer pacjenta w Medicover Zdrowie)

JEŻELI OSOBY ZALEGAJĄCE Z PŁATNOŚCIAMI NIE UREGULUJĄ ICH
do dnia 22 kwietnia 2025 r.
od 1 maja 2025 r. nastąpi stałe zawieszenie usług

W związku z powyższym, osoby korzystające czynnie z pakietów opieki medycznej, bardzo proszę o wstrzymanie się z wnoszeniem opłaty za maj. Prosimy też aby aby osoby chore przewlekle miały na uwadze konieczność zabezpieczyć sobie ciągłości leczenia bez wsparcia naszego programu.
Jeżeli dojdzie do zawieszenie usług, stan ten będzie utrzymany do momentu w którym UMOŻLIWIENIE DOSTĘPU DO OPIEKI MEDYCZNEJ - stanie się celem celem statutowym Stowarzyszenia.

CENNIK PAKIETÓW
DLA CZŁONKÓW LUB PARTNERÓW

Najczęściej zadawane pytania

Darczyńca może sam korzystać z pakietu Medicover Sport, nie może zgłaszać innych osób.

1. Pakiety w opcji 2wejścia/7dni mają interwał - odstęp czasowy 10 godzin.
2. Pakiety w opcji open bez ograniczeń mają interwał - odstęp czasowy wynoszący 1 godzinę
3. Pakiety AQUA i JUNIOR mają interwał - odstęp czasowy wynoszący 10 godzin

Nie ma możliwości w korzystania z usługi w opcji open 2 jednostki bez przerwy należy dokonać dwóch aktywacji w odstępie minimum 1godzina, aby móc skorzystać dwa razy z tej samej usługi.

Zostając nowym członkiem Stowarzyszenia Mieszkanicznik możesz zgłosić 1 osobę towarzyszącą-partnera/partnerkę życiowego , 2 współpracowników/pracowników oraz własne dzieci.

Osoby przystępujące z polecenia do programu Medicover Sport, podczas wypełniania ankiety wpisuje z czyjego polecenia zgłaszają się do przystąpienia do programu. Osoba polecająca(członek SM) powinna zgłosić wszystkie osoby, które będą korzystać z pakietów Medicover Sport z polecenia na adres e-mail: benefit@mieszkanicznik.org.pl

A. Jesteś nowym użytkownikiem otrzymaliśmy formularz zgłoszeniowy, ale nie dokończyłeś procesu rejestracji na platformie benefitowej. https://mieszkanicznik.platformabenefitowa.pl/

B. Twoja karta płatnicza wkrótce straci ważność w związku z tym system nie może pobrać płatności z karty za kolejny miesiąc. Jeżeli ważność karty kończy się w grudniu system nie pobierze płatności za miesiąc grudzień już w listopadzie.

C. Podczas pobierania cyklicznych płatności nie posiadałeś/łaś wystarczających środków na koncie aby aktywować pakiet na kolejny miesiąc.

D. Podczas wprowadzania aktualizacji zasad korzystania z pakietów dla Mieszkaniczników na przełomie 2023-2024 Twoja chęć dalszego uczestnictwa w programie nie została zgłoszona przez współpracownika/partnera życiowego.

E. Twoja składka członkowska wygasła.

Użytkownik, który nie jest osobą pełnoletnią może korzystać z pakietu za zgodą opiekuna prawnego.  Wiek dziecka określa się według jego dokładnej daty urodzenia, przy uwzględnieniu roku, miesiąca i dnia.

Użytkownik, którego dziecko będzie korzystać z pakietu po ukończeniu przez dziecko 15 roku życia ma obowiązek zgłosić je jako Osobę Towarzyszącą.

X